tisdag 2 december 2008

Hej alla mina vanner!
Nu sitter jag i en galleria pa Tenneriffa!
Vadret ar sadar, men det ar varmt och skont.
Jag har precis handlat och jag trivs som bara den.
Igar traffade jag Mr Smith fran Sex and the city-personifierad (alltsa det var inte han, men det var en exakt kopia)
L hade gatt i taket om hon sett honom. haha..
Har kort tid, men ville kika in och skriva nagra rader.
Allt ar underbart och det har var EXAKT vad jag behovde.
Saknar alla er hemma!
Jag hjarta er!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hjärta dej med tjejen!

Anonym sa...

Det låter härligt Jennie! Passa på att njuta där, för när du kommer hem kan du njuta av all snö som kommit här ;)

Anonym sa...

Hejhej!! Låter som du har det bra - bra det!! :D miss you! Kramis

Anonym sa...

Hejhej! Är du på svensk mark än tro? Eller kanske är det imorrn du kommer hem. I vilket fall - välkommen hem :) Kramkram