söndag 21 december 2008


Jag insåg för en stund sedan att det är så deprimerande att vara singel ibland.
Speciellt nu kring denna högtid känns det fruktansvärt ensamt.
Det är mysigt och roligt att slå in paket, men utan hjälp kan det bli både svårt och ensamt.
Jag vill dricka glögg med någon och lacka på paketen. Någon som håller i snöret när jag ska göra en dubbelknut.
Jag är verkligen inte en singelmänniska. En del älskar att vara ensamma och klara sig själv. Jag HATAR ensamheten. Jag vill ha någon att ta hand om. Laga mat för. Sova med. Kramas med. Någon att bilda en familj med.
Detta kändes nästan som en kontaktannons, men det var inte meningen.
Jaja. Ingen idé att deppa för det. Jag ska nu titta på Hells Kitchen-finalen och koka en saltlag till tjälknulen.
Det blev just bestämt att annandagen är dagen för utgång. Ska bli skoj. Jag hoppas inget förstör den kvällen. Jag har bara en önskan.

Inga kommentarer: