onsdag 24 december 2008

Idag är det doppardagen!
Om en timme har jag bjudit in min bror på frukost.
Sedan ska jag sätta upp min gran och klä den. Köpte nya julgranskulor igår. Ska pröva klä den i svarta och silvriga kulor. Det fanns en sådan i affären. Det var så snyggt.
Så ska jag göra prinskorven för dagens middag och jag får INTE glömma att köpa saftsoppa till risalamaltan. Då blir många i sällskapet ledsna.
Jag och L ska göra marängsvisch också.
Jag undrar lite hur alla andra ska fira sin julafton. Känner ju en del som inte alls hade det så roligt nere i Stockholm. Vad gör de idag? Jag hoppas de har det bra i alla fall.
Igår gjorde jag en sak jag aldrig trodde jag skulle våga, men jag gjorde det! Det gick bra också.
Hejja mig!
Nu ska jag tända ljus i hela mitt hus och bara ha det mysigt i min ensamhet på morgonen.
God Jul alla!
Jag hjärta er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Whiiiiiii!! :D GOD JUL på dig min kära vän!!! Hoppas du får en toppenmysig jul, men det tror jag nog :) Hihi...

Ja, HEJJA dig!! Jag hejjar stenhårt på dig, det vet du!

Stor KRAM till dig!


pssst, ja vi måste göra upp lite planering ang nyår sen oxå :D