lördag 20 december 2008

Det var riktigt länge sedan jag var uppe den här tiden på dygnet.
Vanl.gtvis har jag sovit flera timmar, men icke denna kväll.
Idag har jag bakat segkakor. Jag verkligen älskar segkakor. Utan dem blir det ingen jul.
Jag ställde klockan på 7 imorse och gjorde en deg. Sedan var baket igång.
Halv 9 kom Debora och hjälpt till att baka.
Det blev totalt 120bitar och en massa påsar att stoppa i frysen. Yay!!
När allt var bakat, paketerat och städat var jag helt slut.
Sov i två timmar på soffan.
Var och hälsade på mamma och pappa en sväng.
Nu har jag tittat på Sin City. Enligt mig är det en mycket bra film värd att se mer än en gång.
Imorgon är det mer stök inför julen. Ska tillaga revbensspjäll, baka en dajmkaka (som Mallibrallan gett mig receptet på) och baka en annan form av segkaka med mamma.
Nu ska jag göra ett försök att sova.
God natt!

Inga kommentarer: