fredag 26 december 2008

Ojojoj!!
Igår var det full fart.
Vi började med att fika hos min syster. Hon bjöd på knäckbakelse och saft. Så öppnade vi lite paket. Jag fik en jättefintavla.
Vid 14 kom min vän A-K på besök. Henne har jag verkligen saknat. Var för länge sen vi sågs. Oj va det var roligt. Vi pratade som bara den och fikade saft och after eight.
17 var det middag hos mammi. Julmatsrester så klart. Jag åt tre prinskorvar och en matsked potatissallad. Det var allt som fick plats.
Så var det hem igen och städa. L, ö och lilla M kom och vi bytte paket. Jag fick en superjulklapp!
Dags att göra sig klar inför party. Hade varit av och till inför detta faktum under hela dagen, men nu var det spikat. Jag, A, Marie och Mallibrallan skulle minsann iväg.
Jag hade så roligt. Tre år sedan sist, men hej och hurra vad det var skoj.
Träffade en massa saknade människor och kramades i kubik.
Snälla rara Ö kom och hämtade oss utanför haket när det stängde.
Det var verkligen länge sedan jag skrattade på detta vis senast.
Så var det hem och fika. Lussebullar, mjölk och pepparkakor har aldrig varit bättre.
Nu ska man ladda om. Jag hoppas på en repris från gårdagen.
Hejja mig!

Inga kommentarer: