måndag 22 december 2008

God morgon i stugan.
Klockan är 9 och jag har faktiskt inte så mycket jag måste göra idag.
Ska jobba en stund och sedan ska jag åka och hälsa på Mallibrallan.
Nu på morgonen har jag bytt SIM-kort i min mobil och nu har jag Telia igen. Äntligen finns jag tillgänglig på de flesta platser igen.
När jag tidigare hade Comviq kunde jag nås i köket, vardagsrummet och på stora vägen. I övrigt var min förmåga att kontakta eller kontaktas mycket begränsad.
Känns som jag fått en ny frihet. *skratt*
Ska faktiskt mysa runt i min pyamas i några timmar nu.
Måste egentligen åka på ICA och köpa mjölk, men det har snöat cirka ½dm inatt och jag orkar inte sopa av bilen. Jag går två dörrar bort och tar en skvätt av min bror för tillfället och handlar efter jobbet.
Ibland är det väldigt lämpligt att ha sin bror i samma radhuslänga. Som i detta fall.
Nu väntar tv:n på mig och lite frukost sedan börjar dan före dan före doppardan.

Inga kommentarer: