tisdag 23 december 2008

Sådär ja.
NU är S.valls-dagen avslutad.
Jag är helt slut.
Började inne i stan och sprang runt med unge i barnvagn.
Efter ca 1-1,5timme skulle vi packa oss in i bilen och åka ut på Ikea. Problem uppstår när jag inte förstår hur jag får ihop vagnen. Hittar spärren, men den vill liksom inte veckla ihop sig, men efter många kastade förbannelser och en hel del kliande i huvudet så vek den ihop sig fint och jag fick in den i bilen.
Vi åkte ut på Ikea och inväntade L, Ö och lilla M.
Det blev dags för lunch. M och N åt pasta och köttfärssås med HELA ansiktet.
De var så fina så.
Sedan var det bara att ratta barnvagn genom hela folkmassan. Det var massor av människor, men ändå en lagom hysteri som inte gjorde mig det minsta nervös.
Nu sitter jag hos mamma. Vi ska ha uppesittarkväll tillsammans med min kusin.
Jag tror jag kommer vara dålig på att sitta uppe. Jag är helt slut.

Inga kommentarer: