söndag 21 december 2008

Hej vad det går.
Jag har slagit in alla paket och lagt dem fint på golvet i vardagsrummet.
Har även bakat glödhoppor med mamma och en dajmkaka all by my self.
Nu skall revbensspjällen in i ugnen och göras klara.
Inatt stoppar jag in en tjälknul som skall tillagas i 12timmar och sedan ligga i saltlag nästan ett dygn.
Jag älskar att vara huslig ibland.
Framförallt när ingen står och flåsar mig i nacken och FÖRVÄNTAR sig att jag ska göra ditt och datt. Jag tycker om att göra fint och mysit, men då för att jag själv vill inte för att någon tvingar mig.
Aldrig igen ska jag leva efter någon annans vilja. Jag ska göra saker och ting för att jag själv känner för det. Sedan gör jag självklart saker tillsammans med den jag kanske kommer leva med, men inte under tvång.
Så är det.
Nu ska jag återgå till mitt husliga.
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig! Pussar