måndag 15 december 2008

Men Jösses i lådan va det var länge sedan jag skrev. Så mycket förlåt.
Har varit helt galet mycket nu.
Ska sammanfatta nudå:

Fredag
Jag jobbade mellan 6-10,30 sedan packade jag direkt en liten väska och åkte till S.vall. Åkte hem till Ö och gav lilla M lunch innan vi drog ner på stan för att möte upp L. Vi fikade tillsammans med L, hennes syskon och mamma Elisabeth. Elisabeth bjöd på fika. Hon är så snäll så.
Jag har fått en ny favorit. Pagos Ananas juice. Åååå vilken lovely dricka.
I alla fall. Sedan skiljdes vi åt och jag, L, Ö och lilla M traskade runt på stan en stund innan vi åkte ut till Ikea. Där bröt shoppaholic loss.
Orkar inte ens försöka mig på en lista på vad jag köpte.
Blev i alla fall 3 fulla påsar från Ikea + en stor sopkorg som jag också packade saker i.
När vi kämpat in alla saker i bilen åkte vi till MediaMarkt. Jag skulle ha en ny mobiltelefon.
Hittade en försäljare som jag kände och han hjälpte mig. Det blev en SonyEricson W902. Jättefin!
Men så när jag gick ut genom kassan så hade jag inte bara en ny mobil utan också ett Nintendo Wii under armen. Vad var det som hände? Jo, men det var ju billigare pris nu innan jul så jag var bara tvungen att slå till.
Hejja mig! Jag är så glad över mina inköp.
Ska skriva mer om lördagens glada fest också, men nu måste jag jobba.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hey Jennie,
Your trip sounded just wonderful. I would have liked to have seen a picture of your mom too. Merry Christmas.