måndag 29 december 2008

Idag har jag jobbat. Det kom totalt tre barn.
Ibland är det mer påfrestande att ha lite barn än att ha många. Det finns liksom inte så mycket att göra.Slutade 12 och då åkte jag, Mary, Johan och lejonen till djuraffären och köpte lite smått och gott.
Sedan åkte vi vidare till Getberget och tittade på utsikten.


När vi kom hem gick vi en kort prommis med vovvarna och sedan hem för att bestämma middag. Blev en kycklingrulle idag. Den var mummig som bara den.
Sedan har vi spelat Wii några timmar. Jag börjar bli grym på att Hola Hoops och Yoga.
Tog en snabb powernap på 15min och nu har jag och Mary rastat vovvarna för kvällen.
Ska sitta och vänta på Cityakuten.
Imorgon ska jag jobba igen och sedan ska vi åka till S.vall. Jag ska försöka hitta en nyårsstass. Ska bara vara hemma, men det är ändå roligt att vara fin. Önskar jag hade en date att kyssa på tolvslaget.
Får sno en dregelpuss och någon av vovvarna istället..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej.... tack, jag ska försöka piggna på mig. men nu vill jag bara dra nå gammalt över mig,... man bli så pecklig när man har feber haha.... :)

Gott nytt år!! Hoppas ni får mysigt imorrn, själv lär man ligga nerbäddad i sängen :P

Kramkram

Anonym sa...

Slå den här då, jag jobbar på fredag - 1 barn. Gott nytt. Puss!