måndag 8 december 2008

Min semester i bilder!

Den här lilla Kalles-tuben fick jag på Arlanda inna jag skulle åka.



Soluppgång på 10000meters höjd!


Vi fick se Mamma Mia på vägen ner


Nu ser vi Teneriffa!


Här kommer vi in för landning. Det är planet jag sitter i som syns i vänstra hörnet


Nu ska sitter jag på bussen och ska åka till hotellet



Jag köpte en ÄKTA BananaSplit. Det är ett MÅSTE på utlandsresan.



Det fanns små söta missar på hotellet som inte hade någon mamma. Denna kallade jag Tord


En av hotellets pooler. Den största och kallaste.



Solnedgång


Här badar jag i den kalla kalla poolen



Tomten och granen fanns i ett shoppingcenter

Det var levande blommor överallt. Även på toaletten


Kväll i Playa DeLas America


Den något varmare poolen. Kortet är taget från min balkong
Här går jag på stranden

Skrev mina älsklingars namn i sanden så klart!
Sista kvällen innan hemfärd.



Solnedgång på 10000meters höjd



Inga kommentarer: