lördag 29 november 2008


Nu ni mina vänner har vi kommit till en dag jag väntat på.
Jag sitter med en resväska som är fullproppad med saker. I mitt handbagae finns en bikini och lite annat smått och gott.
Jajamensan! Jag ska resa utomlands.
Har inte pratat om det så mycket tidigare i bloggen, men det finns förklaringar till det med, men imorgon 6,45 lyfter jag mot Teneriffa!
Jag ska resa med tant-maffian.
Mamma, kusin och mammas två kompisar. Alla ligger och pyser runt 60års-strecket och så kliver jag in med mina 27.
Det ska bli så sjukt skönt.
All inclusive! 1:a klass på flyget. ALLT ska bara vara äkta skönt och lyxigt under en helv vecka.
Yay!
Jag slka ta massa bilder också. Kanske det finns en data där nere jag får låna också. Vi får se.
Jag ber till Gud att det är fint väder!
Vi ses om en vecka!
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh! Värsta mysigt!!! Ha det så skönt! Hoppas ni får fin väder! KRAM