tisdag 18 november 2008

Nu var det länge sen jag skrev igen, men som sagt torkan har infunnit sig.
Inte mycket nytt på tapeten.

Jo, en sak ska jag berätta.
Jag var och hälsade på min vän J i lördags. Vi åt pizza, tittade på Stjärnor på is och åt godis.
Den älskvärda människan hade städat någon låda och hittat diverse prylar som hon inte ville ha längre och hon frågade mig om jag ville ha det.
Ja, men självklart.
Vet ni vad jag fick?
Jo, jag fick en hel drös med armband, ett diadem och ett presentkort på 450kr.
Hon ville inte ha det????(okej jag kanske kan förstå lite då)
Jag blev så glad.
Kan berätta att presentkortet gick till ett schampoo och ett balsam(dyrt så man dog, men superbra) och så blev det lite över som ska sparas till min nästa klippning.
Tack snällaste J. Jag hjärta dig!

Igår var jag hos Mallibrallan. Vi drack glögg och åt en liten pepparkaka.
Det var mysit. Jag grät en skvätt också, men det behöver vi inte forska närmare i.
Tur jag har min Mallibralla. Hon är också bäst!
Jag hjärta henne också!

Nu ska jag få lite mat i magen och sedan är jag orolig att det blir tack och god natt för idag. Har varit en heltuff dag. Jag är riktigt tacksam att jag har helt underbara arbetskamrater!
Tack tack för dem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hjärta dig också!

Anonym sa...

hahaha... men vi åt väl inte pizza?? :) Åt en kyckling rulle jag ;P

Anonym sa...

....Å jag hjärta dig med!!!!