söndag 23 november 2008

Nu är jag hemma igen.
Det har varit en jobbig helg. Många tårar har fallit. Känslorna har varit många.
Nu ska jag flytta in i mitt hus här uppe i Norrland.

Idag har jag haft lite kalas med mina kompisar.
Det är ju faktiskt så att jag fyller år imorgon. Ett år äldre än ifjol vid den här tiden.
Jag har ingen större lust. Inte för att jag är rädd att bli gammal, men jag är inte så glad som jag brukar vara på mina födelsedagar. Ja, nu är det ju först imorgon så det kanske ordnar till sig, men jag jag inga höga förhoppningar.

Mina snälla kompisar kom iallafall idag och firade mig lite. Vi åt tårta och hade mysigt.
Jag fick jättefina presenter. Massa bra. Lägger ut lite bilder imorgon så får ni se.

Nu är jag så trött så jag vet inte hur jag ska orka vara vaken tills det är dags att gå och sova.

Inga kommentarer: