måndag 24 november 2008

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Jag vill nog inte inse det
2. Är du lycklig?: Det är olika tider på dygnet
3. Är du uttråkad?: Nä inte speceillt
4. Är du ledsen?: Ganska ofta
5. Är du italienare?: Ne
6. Är du cool?: Det tror jag inte
7. Är du från Irland?: Inte det heller.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De är inte gifta. Har dock varit förlovade i snart 45år. Mammas kommentar till detta: "Det finns alltid en spännande sak var vi kan göra tillsammans, man ska inte ha så bråttom."

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Hmmm. Ja eller kanske varma känslor.
2. Har du någon gång blivit sårad?: JA
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Oja!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Det förekom en del långa ögonkast och obotliga hemliga förälskerser på högstadiet där.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Njaaaa. Pussat med väldig känsla bakom.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Nja, han var inte så hemlig för hans kompisar skvallrade.
7. Är du kär?: Kommer jag alltid vara.
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Jag vet inte om jag någonsinn kommer bli stor.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Blog(?).
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Båda
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några bästa
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Inget
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemma kväll (efter utekväll)
7. Pengar eller lycka?: Lycka (fast gärna med mycket pengar inblandat
8. Dag eller natt?: Dag
9. Msn eller mobil?: mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig smitit hemifrån
2. Brutit nåt?: Två fingrar har gått åt i diverse olyckor
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej det vågar jag inte
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Nä, har varit sugen någon gång, men aldrig orkat
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha. Ja, det bjuder jag på.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, stora syndafloder
10. Velat försvinna?: Lite då och då har jag kännt mig rymningsbenägen

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Moster M
2. Telefonsamtalet du fick: Moster M
3. Personen du var med: Bettan på jobbet
4. Roligaste grejen som hänt: Oj, händer massa roliga saker. Hade kalas igår med mina kompisar och vi kom på att det ska bli ett 90´s party 3:e advent. Det var riktigt roligt.
5. Personen du smsade: Kusin E
7. Du skrev till på myspace: Har aldrig besökt Myspace
8. Du kommenterade: Tessis blogg. Tackade för det fina mms:et och all kärlek.
9. Du tillbringade natten med: Pussel
10. Du kramade: Bettan

Läste ju i Tessis blogg och det var ju bara att anta utmaningen så nu är NI utmanade!

Inga kommentarer: