torsdag 13 november 2008

Dagen till ära har jag ätit nudlar till middag.
Det åt jag även igår. Det är gott och ungefär vad jag orkar med.
Hela min kropp gör uppror.
Så snart jag stoppar något i munnen vill det komma ut igen.
Jag har känt mig svimfärdig idag, men tror det helt enkelt kan vara uttorkning.
Känns som jag bara är en gnälltant numer. Klagar på allt.
Jag är inte sån egentligen och ska sluta. Det är bara känslorna som måste försvinna först.
Jaja.
Annars har jag jobbat idag.
Det var en vanlig dag på jobbet. Ungarna var lite stökiga, men ändå så underbara.
Fixade lite pappersjobb så man slipper det imorgon.
Ska jobba extra imorgon. Skulle sluta 10, men nu blir det 14 istället.
Jaja, Det går ju det med. Blir ju extra tid i kompbanken. Jag samlar som bara den.
Funderar på att hitta någon rolig lista och svara på. Det var länge sedan.

Inga kommentarer: