onsdag 26 november 2008

Nyss hemkommen från S.vall.
Har varit en fullspikad dag från 6,30 fram till nu.
Har varit på föräldraskaps kurs hela dagen. Det har verkligen varit roligt.
Skulle hålla ett föredrag på 5minuter och jag kände att jag improviserade exakt allt. Dåligt förberedd och osäker, men det måste ha gått ganska bra ändå eftersom jag fick positiv feedback från de andra.
17.00 slutade kursen för dagen. Då var det bara hem och kasta sig in i bilen och åka vidare mot S.vall.
Där var det medlemskväll på Make Up Store. Det var riktigt trevligt denna gång. Lagomt med folk. Jag fick prova den nya looken. De sotade mina ögon och lade på glitter (rött såklart eftersom det var lite julinspirerat). Sedan blev det handla av.
Jag köpte:
  • Läppstift
  • Mascara
  • Två ögonskuggor
  • En glitterögonskugga (som L skulle ha)

När man kommer till medlemskvällarna får man en lott. Jag fick nummer 81 på min. Eftersom jag är född 81 sa jag till L att det kanske är ett turnummer.
Vet ni vad som hände. När jag stod där och kikade på ögonskuggor så ropar de upp att nummer 81 har vunnit andra pris.
Ja, men det är ju jag! Jag blev så glad.
Följande vann jag:
  • En lila sminkväska
  • Läppbalm
  • Ögonskugga
  • Ögonpenna
  • Tanning sticks (typ små små pappersark med tanning på som man använder på kinderna)

Allt var så fint inslaget i en julpåse.

Ja, det var en riktigt bra kväll. Som man säger. Otur i kärlek. Tur i spel. Kanske det stämmer ändå.
Jag lovar att lägga ut bilder på allt jag köpte och det jag vann, men det får bli imorgon!
Nu måste jag sova om jag ska orka med en kurs imorgon också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du packat lilla väskan nu då? :) Ha nu en UNDERBAR semester! För de är du värd!! KRAM