torsdag 13 november 2008

Lång Lista!

ALLMÄNT...
Namn: Jennie
Piercingar: Nope. Har tagit ut den jag hade i naveln, men det kommer en ny.
Tatueringar: Inte ännu, men spanar på en att ha på handleden
Längd: 170cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja, jag är alltid kär.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nä. Livet är för värdefullt för det.
Tycker andra att du är attraktiv: Det får du fråga dem.
Vilket shampoo använder du: Just nu- Fructis Volyme Booster (hur det nu stavas)
Vilken parfym använder du: Just nu Saga, men snart kommer äntligen min Green Apple från DKNY
Vad är du rädd för: Att inte bli lycklig
Gillar du att tvätta: Nä, men det är inte jättehemskt heller.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Yay! Det bästa som finns ever!

SENASTE...
Film du hyrde: Raw med Eddie Murphy. Kom från LoveFilm.se
Film du köpte: Jag fick en ny del i Sex and the city igår.
Låten du lyssnade på: Disturbed-Land of confusion
Låten du hade på hjärnan: Unclefucker
Låten du laddade ner: Laddade ner disturbeds skiva för någon vecka sedan
Personen du ringde: Mallibrallan
TV program du tittade på: 2½ Men
Personen du tänkte på: J

FAVORIT...
Mat: Mongoliskt, indiskt och kinesiskt
Låt: Finns så många
Sak att göra: Skratta
Sport: Finns ingen
Dryck: Vatten
Kläder: Klänning och leggings
Film: The Rock
Bil: Hmmm. Svårt. En ferrari har jag velat ha.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Två
Gånger ditt hjärta brustit: Två
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det har hänt någon gång. Mest sådana grattis insändare när man var liten och en lite dagens ros.
Ärr du har på kroppen: Oj, massor. Ett stort på ena knät och miljarder knåp sår (knåp står alltså för att pilla bort sårskorpor)

SENASTE...
Bok du läste: De oskyldiga- Handlar om tre systrar som växer upp i en sekt med incest och misshandel. Allt i Guds namn.
Personen du fick mail av: Det var ett mail från Forever21.com
Personen du fick brev av: Jag fick ett vykort från min kusin när hon var på teneriffa förra månaden.
Personen du fick sms av: J
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jobbat, sovit, sms:at, bloggat.
Var det kul: Jovars.
Hur tidigt stiger du upp: Imorgon ringer klockan 05,00, men för det mesta ringer den 06,30
Gillar du att slåss: Ne. Jag gillar inte sånt
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Ja när det känns viktigt att vara det
Vad är du allergisk mot: Pollen, gran och citrus i för stora mängder
Var har du ont: I hjärtat
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Ja, men bara om fötterna också är i marken.
Favorit serie: Vänner och 2½ Men

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Det beror på vad det ska strös på.
Gillar du ketchup: Jodå, men inte på vad som helst.
Är du glad nu: Inte särskillt
Var du glad igår: Inte då heller. Var ett tag sedan jag var odelat glad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: En stad som jag bott i och saknar massor!
Göteborg är: En stad jag skulle vilja bo i någon gång i livet.
Kan du sjunga: Jo, men hur det låter vette tusan
Mer värt än guld: Lycka!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Vill åka till USA igen. Vill hälsa på mina släktingar.
Ska bli skoj: Att få åka bort.
Ska inte bli skoj: Att packa
Sparar till: En ny bil
Väntar på: Att det ska bli något roligt på tv.
Pålägg som gäller: Ost eller kokt medwurst.
Dagens dryck: Vatten och äppel juice

Inga kommentarer: