onsdag 5 november 2008

Sådär ja. Super arla morning!
Jag är vaken. Känner mig faktiskt ganska utvilad. Var länge sedan sist nu.
Igår hade jag superlånga arbetsdagen. Började 7,30 och jobbade till 17,30.
Sedan var det kvällsjobb på gång mellan 17,30-20,30.
Jag viss inte riktigt hur jag skulle klara det. Jag var så trött redan innan det började, men M & M gjorde ett superbra jobb och vi hade roligt mest hela tiden.
Jag skrattade mycket. Vi pratade om olika personstilar i en arbetsgrupp. Jag insåg att jag var den så kallade nykomlingen (det fanns en bra förklaring på alla stilar, men vi har inte fått den ännu).
Vaknade före 5 imorse och låg och kikade på valet i USA. McCane höll sitt tal till folket och grattade Obama. Ja, men grattis USA till er första svarta president. Hoppas han får leva. Jag är rädd att han kommer möta ett JFK öde ganska snart. Jag hoppas verkligen jag har fel.

Nu ska jag ta hand om alla rara ungar som börja titta in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon. skönt att läsa att fler är vaken den här tiden ha ha -. Eller de är det nog många som är. Man jag brukar sova vid den här tiden.. Saknar dig med.. och dit Norrland. Hoppas vi kan komma snart.. Ta hand om dig.. Hör av dig om du vill prata Kram Kram

Unknown sa...

Thanks for the good wishes, we hope you are wrong too. We value all of our Presidents and wish them long life and the skills to lead America well.

You are sure a busy girl!! I miss you all.