måndag 7 april 2008

Utmaning

Jag har alltså blivit utmanad av min vän Jenny så nu ska jag försöka vandra bakåt i min livsbana.

Vad gjorde du för 1 år sedan? 2007. Jag jobbade i Stockholm på dagis och tränade hårt och ofta på gymmet.

Vad gjorde du för 5 år sedan? 2003. Pluggade till lärare i Härnösand och jobbade på SJ.

Vad gjorde du för 10 år sedan? 1998. Gick i gymnasiet. Upptäckte internet på riktigt. Började surfa,chatta och maila i massor.

Vad gjorde du för 15 år sedan? (Måste räkna ut vilket år det var då) 1993. Jag gick alltså i mellanstadiet. Jag flyttade till Fränsta från Gissjö. Tyckte det skulle bli såååå spännande att flytta "in till byn" från landet. Mitt intresseför hästar väcktes nog också då. Började rida på ridskola och köpa Min Häst.

Vad gjorde du för 20 år sedan? 1988. Började första klass. Jag och E åkte buss till skolan och träffade alla nya kompisar. Vi var 32stycken imin klass kommer jag ihåg. Vi blev uppdelade i två klasser efter första terminen tror jag eller om det var första läsåret.

Vad gjorde du för 25 år sedan? 1983. Då var jag liten. Endast två år fyllda. Jag lekte med E (vi träffades och började leka första gången när vi var strax över året. Vi bodde grannar på landet) och L.

Nu var det alltså dags förmig att utmana någon. Jag känner dock inte så många bloggare så jag utmanar helt enkelt alla som läser detta. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi.. roligt å läsa =)