tisdag 8 april 2008

Ser att jag skrivit mest en massa små korta inläga idag, men det kan ju bli så också.
Har som sagt mest käntmig låg idag. Vet inte riktigt vad det beror på. Har varit nära gråter mer än en gång kan jag lova.
Funderar på vad det är för fel på mig. Jag som alltid brukar skratta och vara glad. Tja, det blir nog bättre bara man får sova några timmar och ta nya tag imorgon.
Sitter dock med en auktion på Tradera som jag hoppas kunna kamma hem. Den tar slut först 22.00 så jag blir nog uppe ännu ett tag.
Ska ta och spela nån omgång Betapet.se tror jag. Roligt tidsfördriv. Kanske J kommer ut så man får ta en omgång med någon man känner.

Jo, just det. Ska ta och valsa runt på Halens- och H&Ms hemsida och se om jag hittar något billigt jag kan köpa. MÅSTE verkligen få tag på en bikini. Återkommer om jag hittar någotvärt att handla.

Inga kommentarer: