onsdag 23 april 2008

Dagens Ros!


Jag har fått min första Dagens Ros någonsinn.. Jag blev så glad så det rann en tår eller två i rena lyckan.
Jag hade så klart inte läst dagens tidning idag, men då jag kom hem frågade min pappa om jag läst dagens tidning?
Näää, sa jag.
Du har ju fått dagens ros!
Ojojoj!! Jag sprang och letade rättpå tidningen och se där. Det var sant!
Såhär stod det:

"Dagens ros...
... och en massa kramar vill vi ge till mormor Marianne, moster Sofie och tant Jennie, för att ni tar hand om oss, när vår pappa är ute och jobbar. Ni är guld värda. Arvid och Malin."

Den är utklippt ur tidningen och uppsatt på kylskåpet.. Jag hjärta er!!





1 kommentar:

Anonym sa...

men va knepigt, jag kommenterade faktiskt de här inlägget igår?? kom inte med :( jaja, skrev nåt i den stilen att de måste kännas sååå kul å få dagens ros =)

pankisar är gott det :)

kraam