måndag 28 april 2008

Idag fick jag min dom.
Den var ändå inte såfarlig som jag trodde först.
Var till doktorn för att få någon form av förklaring till min allergi.
Svar: Jennie! Du är allergisk mot hundkvalster. Detta gör att du blir extra känslig mot strävhåriga hundar och även korthåriga, men de går ändå bättre.
Det är synd dåjag älskar alla voffar, men jag får helt enkelt hålla mig till de med något längre kroppshår.
Katter har jag ingen allergi mot( det tackar vi för då min älskade lilla P är just en sån ulltuss), men det fanns ingen garanti att detta inte kunde utvecklas längre fram i tiden.
Så fick jag även min årliga spruta-med den långa nålen upp i rumpmuskeln-injektion mot min pollenallergi.
De är allt lite brutala när de säger att nu sticker det till lite, fast de egentligen bokstavligt talat hackar in den i rumpmuskeln.

Har även haft APT på jobbet. Det väcker alltid en del starka känslor tycker jag. Man diskuterar ganska hett, men samtidigt blir jag lite taggad och vill liksom haka på.
Nu är jag ganska så trött efter allt jobbande och stökande så nu ska jag traska en våning upp och svimma av i sängen.

Inga kommentarer: