fredag 11 april 2008

Tjejkväll på G

Ikväll blir det äkta tjejkväll.
Jag, J, A och henne småtjejer ska äta middag, efterrätt och äta godis till Så ska det låta.
Det är percis det jag behöver nu.
Igår gick jag och la mig efter 18,30 tror jag. Åt middag, åkte på Ica och köpte en pocketbok och en påse Polly, sen åkte jag hem och bäddade ner mig. Jag hade liksom ingen ork eller lust med nånting. jag grät en gång i sängen när allt bara var jobbigt igen.
Allt bara tyngde på hela kroppen och gör att trycket ska släppa så gråter man.
somnade innan 20.00 tror jag. Missade alla roliga program.
Mamma är nog lite orolig för mig. Hon var upp och klappade mig på kinden tre gånger mist.
Men som sagt. Idag mår jag lite bättre. Känner mig något piggare.
Var ute och gick en timme i total tystnad. Det var helt underbart.
Var även barnvakt idag till A´s minsta tjej N.
Nu har jag snart jobbat klart och middagen stundar. Mumsit värre!!

Inga kommentarer: