lördag 19 april 2008

Idag ska jag och mamma åka till S.vall.
Jag ska genast göra mig klar så vi kan åka tidigt. Har inga pengar att spendera som vanligt, men det är bara för roligt att gå runt och titta och känna och klämma på alla saker.
Nån liten sak ska jag nog ha råd att handla iallafall.
L och M ska möta upp i staden. Blirnogbåde city och Birsta. Me löv shopping.
Eller inte shoppandet i sig eftersom jag aldrig har några pengar. Det är mer det här med att gå runt och titta och önska att man hade råd.
Att man vann en hel drös med slantar på någon lott(även fast jag aldrig köper lotter) och kunde köpa allt man drömt om.
Jag önskar jag kunde komma på ett sätt att tjäna mer pengar. Jag ska filura lite på den idén och återkomma. Nu väntar dusch, frukost och en timme i bilen.

Inga kommentarer: