onsdag 16 april 2008

Japp. Klockan är 06,10 och här sitter jag på jobbet.
När klockan ringer 05,15 är det inte lätt att vakna till. Jag snoozar(snoozer är det bästa som uppfunnits) tills jag måste springa upp och göra allt på mindre än fem minuter för att gå till jobbet 05,45.

Jag och J har varit riktigt duktiga nu i två dagar. Varit ute på prommis minst 45minuter. Skönt!! Idag ska jag ut och trampa asfalt igen mellan mina arbetspass. J ska följa med om hon inte ska åka till S.val och inhandla soffa.
De senaste två veckorna har jag jobbat sjukt mycket. Varje dag har jag minst jobbat mellan 7,30-16,30 VARJE DAG!! Jag har vikat på högstadiet och på lågstadiet. Jag har jobbat övertid på fritids och ja, det har helt enkelt varit hur mycket som helst.
Nu längtar jag bara till helgen. Ska nog åka till S.vall och handla lite. Hoppas L är hemma och vill följa med mig.

Som vanligt sitter jag och drömmer om att bli snuskit rik. Inte behöva ha ångest för att jag inte har råd med nånting. Kunna köpa alla hyllor,kläder, soffor, skor och saker jag drömmer om.
Har bestämt mig för att åka till Ullared igen i maj. Ska du med Tessi??

1 kommentar:

T e s s i. sa...

skulle jättegärna haka men lillbus måste bli lite större, hon e ju bara en liten fiiis. Kraam