onsdag 2 april 2008

SPA-dag!


Idag ska jag ha SPA-dag.
Nu ska jag lägga mig på soffan och snarka mig igenom en film.
Sedan ska jag kliva upp och ordna dagens middag. Tror jag ska tralla ihop någon pastarätt. Jag älskar pasta med olika kryddiga röror.
16,30 ska jag fixa naglarna(det var som sagt inte igår som jag trodde utan idag istället) och sedan ska jag faktiskt iväg på ett skönhetsparty. Det är en tjej som kommer hem till min kusin och gör olika behandlingar på oss. Jag hoppas få en ansiktsbehandling som gör min torra hud aningens fuktigare.
Ja, vi får se vad hon hittar på. Kanske får ha frukter i hela ansiktet å krämer i alla möjliga färger.
Har sett på olika bilder från olika SPA:n när man har handduksturban, en grön nyans på huden och tvågurkor på ögonen. Nåt sånt vill jag ha.. Jag hoppas!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

låter inte helt fel, jag vill med ha. Kram