fredag 18 april 2008

Idag har jag komponerat min egna lilla maträtt(eller vad man ska säga).
Jag stekte uppbacon och lök.
På med en milda Mat(4%).
Krydda med svartpeppar,cayenne,paprikapulver,vitlökskrydda och lite salt.
Mummi!!
Jag är verkligen såld på vitlök. Synd att man måste gå runt och stinka det resten av dagen bara, men nu har jag gjort iordning vitlöksbröd till min mat så stackars alla ungar som ska springa runt mig idag..

Igår köpte jag och M hem kina-mat. Det var gott så man storknade. Sedan kramades jag med A en stund innan lilleman skulle nanna för natten.
Vi satte oss och tittade på tv och hade det mest lugnt och skönt. Eftersom M var ensam så stannade jag över som sällskap. Inte skoj att vara ensam ute på landet i ett hus. Vi gick och la oss vid 22 och jag somnade som en sten nästan direkt. Vaknade till nån gångpå natten när A blev sugen på välling, men annars sov jag så skönt.
Klockan 5,30 klev jag upp ungefär. A och M satt redan vid tv:n och hade morromys. Jag satte mig också och glodde en stund. Vid 6 blev A trött igen såM och han tog en sovstund till. Jag stannade uppe och tittadepå Vakna! med the Voice. Mitt favvo-morron-program.

Nu ska jag snart gå och jobba sen blir det nog en tidig kväll ikväll. Lite tv och sen god natt.

Inga kommentarer: