lördag 19 april 2008

Jag som inte skulle shoppa nånting idag har ändå lyckats släpa med mig några påsar hem. Det är nästan omöjligt för mig att åka till stan utan att lyckas få minst en påse på armen.
Åkte som sagt till S.vall strax innan 11 och cirka en timme senare hade vi parkerat i city och tagit oss in i In-gallerian(så heter den här uppe). Mamma och jag gick och tittade runt en stund innan vi mötte upp L,Ö och lilla M.
Jag, mamma och L gick till Make Up Store för att handla upp L´s presentkort som hon fått av mig. Hon köpte två jättefina ögonskuggor.
När vi kommer ut ur affären bär inte bara L på en påse. Nä, men J(jag alltså) har också helt plötsligt fått en söt kycklinggul påse som hängerpå armen.
Ja, det är sant. Jag har gått och tittat långt efter en Cake Eyeliner(en eyeliner i fast form) och nu kunde jag inte hålla mig längre så det blev en sån och så en pensel till. Så hittade jag ett Loose powder också som jag tog och inhandlade.
När jag ändå var i farten så löste jag medlemsskap påMake Up Store vilket resulterade i att jag fick ett eyeshadow på köpet och 10% på det jag inhandlade. Bravo mig!












Sedan packade vi in oss i bilen och åkte mot Birsta och Ikea(ligger ca en mil utanför city).
Vi hamnade på Hm och se där! En till påse hamnade på min arm!
Där inhandlade jag diverse billiga rea-prylar.
*Hårmousse och hårspray, 24,50kr/st
*Hårspray(miniflaska att ha i väskan), 14,50kr
*10 små ögonskuggor, 24,50kr för alla
*Hårspännen 2-pack, 5kr styck
*Lipgloss, 19,50kr
Tror jag fick med allt där. Roligt när det inte är så dyrt. Me like!
Nu är är jag äntligen hemma och ska ta och äta en liten polly och titta på körslaget.














Jag och M på väg in på Ikea(till vänster).
M är ett äkta charmtroll(nedre bilden).



Inga kommentarer: