fredag 18 april 2008

Äntligen hemma.
Efter en hård dags arbete(skäms att skriva det när jag jobbat mellan 14-17) är jag äntligen hemma i hemmets lugna vrå.
SKa äta lyxig middag med mamma och pappa. Blir bjuden på oxfile´, med klyftpotatis och bea-sås. Tackar!!
Efter middagen ska jag verkligen gå och lägga mig och bara slötitta på Rome och kanske somna till några gånger.

Har förresten fått en åkomma på min fot. Hade jätteont i den igår. Gjorde ont i hälsenan så jag hade bara tofflorna påmig hela dagen. Så på kvällen tog jag av mig strumpan och, ja se där, den var svullen och fin. Nä, inte fin alls. Såg ut som om någon lagt en korvring runt min ankel ungefär. Lindade den över natten, men den ser lika dan ut fortfarande.
Smorde in med Voltaren nu så hoppas jag verkligen att det är bättre imorgon annars får mina Birkenstock-tofflor agera gå-skor på stan.
Man lyckas alltid dra på sig en massa skit.
Hur lyckas jag??

Inga kommentarer: