tisdag 1 april 2008

Dagens schema!

Gjorde ännu en tur till S.vall(Sundsvall förkortat i framtiden) igår igen.
Jag och Jenny satte oss i bilen och körde iväg. Sprang runt inne i stan i 35minuter och på den tiden hann jag till och med inhandla en ny klänning(ska försöka få in en bild senare) på BikBok för 149pix.

Idag ska jag hinna med tusen saker på väldigt pressat schema.
14,00-16,30 Jobba
16,30-17,45(senast) Fixa naglarna
18-21,15 Jobba i skidbacken
21,30 Hem och äta middag
21,45 Somna i sängen.

Tiden från nu och fram till 14 ska jag spendera genom att nu klä på mig och gå en lååång promenad med hunden och sedan fixa dagens makeup.
Då jag faktiskt börjat lägga ner 40minuter framför spegeln varje dag så blir man lite finare. Håret är dock fortfarande en mindre katastrof, men jag ska klippa mig nästa vecka och då SKA det bli ordning på den biten också.

Nu ska jag tanka in ny musik i mobilen sen bär det av ut i naturen och solen!

Inga kommentarer: