söndag 27 april 2008

Fjällen- En sammanfattning! 2

Jaha. Så har man avverkat en helg i fjällen igen.
Har varit riktigt roligt. Umgåtts, skrattat och haft allmännt skoj. Behöver jag säga mer?
Ja, det var ju så underbart väder. Sol,sol och mera sol.
Igår var vi ute på fjället. Solen sken och det var varmt som bara den. Har fått en hel flock med fräknar på näsan.
Idag innan vi skulle åka hem stannade vi till i Funäsdalen och tittade in i lite affärer. Hittade en snygg keps som jag blev lite kär i så jag köpte den. Jag hoppas den gynnar mig.
När vi åkt i bilen en stund hemåt ser jag några renar som står på sidan av vägen. Kör in på sidan och bara MÅSTE fota dem. Så tittar man plötsligt bakåt och ser att det är ju en hel flock med renar som blockerar hela vägen.
Såg en hel massa djur på resan.
Det var renar, älgar, orrar och en och annan fjällripa. Det är Norrland!! Det är underbart!!




















1 kommentar:

Anonym sa...

hihi mysigt ni verkar haft de :) å snygg kepa :) mer bilder hihi =) kraaaaaaaam