torsdag 10 april 2008

min ork och motivation helt har lämnat min kropp så ska jag nu åka på Ica och köpa mig en tidning, åka hem, gå upp och lägga mig i sängen, läsa tidningen, se på tv och förhoppningsvis bara somna ifrån den här dagen. Det skulle vara skönt det.
Grät idag med för att jag tycker allt är så jobbigt med sjuka L. Jag tänker hela tiden på att jag verkligen skulle vilja hålla hans hand. Jag sitter bara och tänker på honom hela tiden.
Jag grät tvågånger på jobbet och fick verkligen anstränga mig för att inte börja om en tredje gång.
Nu är jag mest bara trött och jag tänker att om jag nu lägger mig och bara sover bort alla tankar så kommer nog allt att kännas aningens bättre imorgon och man blir kanske gladare.

Tankarna surrar runt, runt. Borde jag åka ner till honom ändå. En arbetskompis tyckte verkligen det. Hon trodde att jag hade ett behov av att just få hålla hans hand och få se honom. Jag vill ju att han kommer hem igen, men kommer jag att ångra mig om jag inte åkt???

Nu blev det grumligt på linsen igen så nu lägger jag ner detta skrivande.
Imorgon är det nya friska tag igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*

Anonym sa...

Hej.. läste din kommentar i Jennys blogg och läste dina inlägg angående sjukhuset och Linus...Jenny berättade också att du är släkt med Linus... Det är så att jag är tillsammans med Kim (Linus bror, eller halvbror rättare sagt)och har vart med i bilden ca 9år och jag förstår hur du känner och för både din och Linus skull kanske det vore skönt att få åka ner och krama om honom?! jag försöker få Kim att åka ner till Linus, men det är ett jobbigt läge. Kim är stenhård med att Linus kommer komma hem frisk, och jag förstår ändå hans tankegång. Hur som helst ville jag bara lämna ett litet spår och tala om att jag tänker på er alla i familj/släkt och vänner. Hoppet är det sista som överger en! Kram / Jessica