onsdag 23 september 2009

Onsdag idag.
Jobbet som vanligt såhär på morgonkvisten.
Idag ska jag dock försöka sluta före 11.
J fyller stora 25 idag och det vill jag ju fira. Jag vill nog mer än han.
Har liksom gått och väntat på HANS födelsedag sedan juni någon gång.
Jag kom på redan i april vad han skulle få i present. Har gett han en och annan pik om den och nyfiken har han varit.
Nu längtar jag bara hem för att få visa vad han ska få och se om han blir glad eller inte.
Jag hoppas på det första.
Det här med presenter och födelsedagar är riktigt min grej.
I love it!
Duktig har jag blivit också måste jag säga.
Fyra julklappar är redan klara och det är inte ens oktober.
Då pratar man om framförhållning!
Hejja mig!!

I övrigt ska vi bjuda svärmor med familj på middag.
Det blir kycklingrulle såklart. Om J och jag får välja!
Svärmor skulle fixa en blåbärsrulle till efterrätt eftersom vi inte tänkte fixa bågon tårta idag utan spara det till lördagens kalas.
Om jag får sluta riktigt tidigt idag tänkte jag passa på att packa in mig och J i bilen, dra till S.vall och skälla ut (F)ELgiganten en lång stund.
Hårddisken har pajjat på bärbara.
Man får ju ett bryt.
Jag vet att jag har haft strul 2000 med mina datorer och ni kanske tänker "vad gör hon med dem egentligen?"
Saken är den att jag gör verkligen ingenting. Jag behandlar dem som barn.
Den senaste har en egen speciell datakudde som den står på för att inte bli för varm.
Varje kväll stänger jag ner alla program och sedan hela datan. Jag har inte ens tagit bort skyddsplasten från skärmen för att den inte ska bli repig och ändå pajjar skiten.
Jag hatar datorer.

Nu ska jag t ahand om mina kids och fundera över hur dagen ska läggas upp.

Hej så länge!

2 kommentarer:

Mary sa...

Grattis Grattis säger vi.. Hälsa så jätte mycket..
jag vill också ha kycklingrulle
vilket fusk..
miss you.
puss

Mary sa...

Grattis Grattis säger vi.. Hälsa så jätte mycket..
jag vill också ha kycklingrulle
vilket fusk..
miss you.
puss