torsdag 10 september 2009

Jag väger emellan att ikväll smälla i mig resterna från gårdagens middag, köpa en påse Riesen(som är mitt nya måste) och bara nöta Wow hela kvällen ikväll och jobba som vanligt imorgon.
ELLER
Så tar jag ledigt imorgon, frågar L om hon orkar med bonus-syrran en dag extra så drar jag dit ikväll och tar med mig datan dit och nöter, men slipper då ensamheten.
Får en extra dag med kramar från småkillarna och slipper känna mig ensam i VÅRAN säng.
Vad ska man göra?
Önskar att jag hade massa slantar också eftersom jag skulle behöva köpa lite saker på make up store, men hejsan!
Blyfoten gasade ju till sig 3200kronor i böter som skall betalas i slutet av månaden plus att unge herr J ska fylla 25 om två veckor så smink är väldigt långt ner på min priolista för tillfället.

Himla tur att jag får gratis lunch varje dag.

Hej så länge!

Inga kommentarer: