onsdag 9 september 2009

Det där med kramkalas i sängen blev sova som en stock i sängen.
Jösses. Före 22 hade jag somnat första gången.
Sov dock oroligt hela natten. Båda två.
Vi vaknade, tittade på klockan, kramades en stund och så somnade vi om.
Vaknade, kramades, pussades, drack vatten, somnade om.
Fram och tillbaka flera gånger. Undrar varför?

Nu sitter jag på jobbet igen och känner mig hängig.
Hosta, ont i öron och hals, något snorig när jag vaknar.
Vill inte bli sjuk. Ska ju till L med familj på fredag.

Sitter även och tänker på att jag saknar mina kompisar i Stockholm.
Lotta, Mary och Tessi. Önskar de bodde närmare mig så jag fick träffa dem lite oftare.
Ska ju ner i november och då ska jag ju få bo hos Mary. Ska även hinna med att se skymten av Tessi och Lotta hade jag tänkt.

NU ska jag ta och leta en lista tror jag.

Hej så länge!

1 kommentar:

Mary sa...

Hej.. Saknar dig med.. längtar tills november.. ska bli så kul... Hoppas du inte blir sjuk. krya på dig..
Puss från mig och alla hundarna