onsdag 16 september 2009

Morgon och jobb igen.

Igår var jag ledig och då var det aktivitet på högsta nivå.
Halv 8 vaknade jag och kunde inte somna om.
Klev upp och möblerade om lite i köket. Både på bänkar och i skåpen.
Är inte 100% nöjd, men det är på rätt väg.
Hann även med att dammtorka överallt och städa båda toaletterna.
Sedan körde jag och J till Ångest och jag hämtade upp kursmaterialet som jag ska använda i min kurs.
Fick ett tråkigt besked när jag kom dit.
Jag får inte gå den kurs jag hade tänkt i höst. Jag ska visserligen till Stockholm i november på kurs, men denna som var här hemma var ett ytterliogare komplement som jag behöver. Det blir dock nästa år. Synd, synd, men så är det.

Hemma igen vek jag ihop tvätt, hängde ny och startade en ny maskin.
Sedan var det dags att sätta sig framför böckerna och planera upp kursen. det gick riktigt bra och jag kände mig färdig i ganska så bra tid
Passade på att data lite och nörda lite Wow innan det var dags att plocka upp J på jobbet.

Vi åt leverbiff till middag(jag tycker det är gott. J var inte lika förtjust).
Jag hängde sista tvätten och startade torktumlaren.
J satt vid datan så jag la mig på soffan och skulle se på tv. Vaknade en timme senare av att J borstade tänderna och frågade om jag ville göra det samma. Typiskt mig!

Idag är det som sagt jobb igen och full rulle. Ungarna spelar tjuv och polis bakom mig och är lite små-osams. Jag har redigerat listorna på jobbet och nu ska jag printa ut dem.

Hej så länge!

Inga kommentarer: