måndag 7 september 2009

Jag sitter här på jobbet och har kommit på att mina dagar fungerar inte så bra.
Jag måste lägga om det hela lite.
Hela eftermiddagarna sitter jag mest bara av tid och har inget att göra.
Ungarna har kort samling i sina klassrum sedan har en del engelska, andra har slöjd eller idrott. Kvar bli jag och gör ingenting.
Känner inte riktigt att det är så jag vill tjäna mina slantar.
skall ta ett snack med personal och Bettan så kanske jag kan jobba på förmiddagen och så har vi planering på eftermiddagen istället om det stämmer bättre med schemat här uppe.

Annars är det lugna gatan idag.
Ska jobba till 16,30 och när jag kommer hem ska J ha potatisen klar. Jag ska stuva potatis och steka isterband. Åh, så gott det ska bli. I love it!
Sedan ska jag köra mig till Ångest för träning.
Efter hemkomst blir det dusch, ombyte och sedan till svärmor. Vi har lovat sova där med Fanny inatt eftersom hon skall ut på skoljoggen imorgon.
Ska försöka se Män som hatar kvinnor ikväll. Jag hoppas den är bra!

Hej så länge!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Män som hatar kvinnor, är ruskigt bra!

Malin sa...

Jag tyckte den var jättebra!