torsdag 10 september 2009

Blev en kort liten lista idag.

Har du pojkvän/flickvän? Jajamensan! Världens bästa sådana!
Är du kär? Väldigt!
Hur tidigt stiger du upp? Idag spelade mobilen sin melodi 05,20 så då klev jag upp. Annar mellan 8-10
Vem/vilka vet mest om dig? L och J börjar veta en hel del, snart allt.
Gillar du att slåss? Jag slåss inte.
Vad ska du göra ikväll? Spela wow och försöka att inte tänka på att jag måste spendera hela natten ensam för då kommer jag gråta syndafloder.
När var du senast full? Förra helgen var jag lite lullig.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? I benen och rumpan har jag träningsvärk, i hjärtat har jag ångest
Är du bra på att måla? Jag målar inte.
Vem kramade du senast? J innan jag gick till jobbet
Vad längtar du till? lördagkväll
Vad heter dina husdjur? Pussel-katt
Har du körkort? Ja jag hade ju sån tur att jag fick behålla det trots min lagöverträdelse
Favoritgodis? Choklad
Morgon- eller nattmänniska? För det mesta morgon, men kan chocka och vara en riktigt nattuggla
Har du några homosexuella vänner? Nope.
Bio eller promenad? Prommenad till bion kanske.
Är du kittlig?Ibland
Rädd för insekter? Räknas ormar?
Anser du att du är stark? Både ja och nej. Tränar för att bli det i armar och ben, men i psyket har jag blivit hård som sten.

Inga kommentarer: