fredag 11 september 2009

Här är man uppe med tuppen!

Igår jobbade jag fram till 16,30. Sedan åkte jag till svärmor ch fick chili con carne. Vi hade tjejmys. Jag, svärmor och lilla Fanny.
Vi pratade och åt glass till efterrätt.
Jag plockade med mig en stor kasse med äpplen innan jag åkte därifrån.
Min svärmor är grym!
Vi pratar, skrattar och har det bra.
Jag hjärta henne!

Vid 19-tiden ringde J och var frisk i sinnet. Han fnissade och sa att han var framme nu.
Jag fnissade åt honom och vi pratade en stund.
Sedan rattade jag min bil till S.vall och L med familj.
Vi tittade på roliga klipp på tuben och sedan blev det Patrik 1,5. Jag hade ju redan sett den, men det gjorde inget. Den är ju så bra!
Pratade med J en gång till som var ändå lite mer fnissig och glad. Gulliga, underbara J.
Jag hoppas du har roligt.

Somnade strax innan midnatt. Vaknade några gånger på natten och undrade var jag var och var J tagit vägen. KOm dock på hur läget låg och somnade om.

07,00 vaknade jag av att Ö var uppe och sprang. Han skall skriva ett prov till taxikortet nu om ett tag. Jag håller tummar och tår för honom.

Har fått låna det trådlösa tangentbordet och hade råttan med mig så nu ska jag ta och spela Wow en stund innan L med kids kliver upp.

Hej så länge!

Inga kommentarer: