tisdag 29 september 2009

Idag har jag jobbat på eftermiddagen.
Förmiddagen var mest bara slapp och vi gjorde ingenting.
Hur som helst.
Efter jobbet åkte jag hem och J hade börjat laga middag. Kycklingspett och rid. Jag rörde ihop några kalla såser till och sedan var det bara att hugga in.
Jag tog mig själv i kragen idag och åkte på träning. Det är ju så otroligt skönt när man väl är där och roligt är det också. Synd bara att det är 3,5mil att åka enkel väg.

När jag skulle åka hem igen hann jag bara åka drygt en mil sedan tändes en röd litem lampa och talade om för mig att det var lite vatten i jylaren. Jo, men hejja. Var bara att stanna på svarta vägen och försöka komma på vad att göra.
Hittade en vattenflaska på golvet ned lite vattenb kvar så jag fyllde upp så mycket det gick och fick sedan vända tillbaka till Ångest för att fylla upp vattenbehållaren.

Nu fick jag äntligen komma hem. J hade köpt chips och Polly så det blev min återhämtning efter träningen. Gott var det.
Nu är jag nyduschad och ska lägga mig i Js knä och somna. Det är det bästa som finns.

Hej så länge!

Inga kommentarer: