måndag 14 september 2009

Måndagmorgon och ordningen är återställd.
Darling är hemma, dock något förkyld, men i gott skick.
Han har även slutat röka i helgen och övergått till ekorrblöjor(portionssnus).

Det är mycket saker på gång just nu och veckorna känns fullmatad.
Idag är det jobb och träning
Tisdag är det planering och storstädning
Onsdag jobb och kryddparty
Torsdag middag hos mamma och ett eventuellt besök hos Debora
Fredag ska vi slappa hoppas jag
Lördag ska vi åka till S.vall med svärmor och Kaj för middag och bio
Söndag, ligga utslagen i soffan och bara ta det lugnt.

Nästa vecka fyller J 25.
Jag har köpt min present för minst 4månader sedan. Nu är jag nervös att han inte skall tycka om den. Jag tror ju han kommer göra det, men man vet aldrig. Det återstår att se.

Nu ska jag börja jobba.

Hej så länge!

Inga kommentarer: