söndag 20 september 2009

Jag bakar.
Just nu är det en bulldeg som jäser på köksbordet.
Imorse gjorde jag en kladdkaka som nu ska förpackas i lådor.
Sedan ska det bakas chokladbollar(eller negerbollar om man vill).
J är ute med bror och målar på vår nya altan. Han är så duktig och snäll så man blir ju tårögd.

Igår var jag, J, svärmor och hennes gubbe på myskväll.
Först blev vi bjudna på mongolisk buffé. det var så ruskit gott. Åt en hel massa och så glass till efterrätt.
Efter det var det dags för bio, Vi såg Flickan som lekte med elden. Den var MYCKET bättre än första filmen. Riktigt bra.
Fanns till och med en scen som fick halva biosalongen att skrika rakt ut. Jag spratt till, men höll tyst. Började istället skratta ganska mycket åt de sopm verkligen skrek till.
Efter filmen åkte vi till Max och jag fick en lyxshake och fy bubblan va god den är.
Munorgasm på hög nivå.
Ja, det var vår myskväll igår. Tack snälla för allt. Det var supergott och väldigt mysit.

NU ska jag skynda mig och spela lite innan det är dags att kavla och rulla små bullar.

Hej så känge!

Inga kommentarer: