fredag 11 september 2009

Idag har jag och L varit i S.vall och gjort en massa ärenden.
Vi har varit på apoteket och tagit ut medicin till lilla Milian.
Jag har köpt födelsedagspresent till Arvid och Ö.
Jag har handlat på ica och sedan köpte jag en klänning på Gina så klart.

Väl hemma hos L bakade jag en kaka medan Ö fixade dinner och L tog hand om ungarna.

Nu har jag sovit en stund på soffn, bakat en kaka till och satt mg vid datan.

Pratade med J förut. Jag saknar hn så mycket, men är sämst på att visa det. Mitt sätt är att bli tjurig. Gnällig och bitchig. Jag ska inte prata i telefonen när han är borta. Jag är snällare på sms.
Jag skäms som en hund när vi lagt på och så måste jag be om ursäkt. Inte för att han blir arg kanske utan för att jag får dåligt samvete och känner mig elak och dum.
När ska jag klara av att vara ifrån honom utan att vara orolig och tro det värsta.
Dumma, dumma Jennie. Tur du har såpass mycket vett att du skäms annars skulle du ha smisk!
Så har jag bara en snäll kille som aldrig skulle vara elak eller stygg mot mig.
Någon som verkligen dragit undan mattan under mina fötter. Fått mig att känna något jag aldrig upplevt förut. Ge mig känslor som är helt nya.
Hans belöning är en missunsam häxan-surtant.
Stackars dig älskling!
Men jag försöker. Alla ska veta att jag försöker så in i norden.
L är bra att ha. Hon säger åt mig att jag inte ska fundera så mycket och så kan hon säga åt mig när jag är dum.
Hjärta henne för den!

Nu ska jag lägga mig på soffan och sova för jag är trött
Imorgon kommer min älskling hem och jag ska köpa något fint och be om ursäkt.

Hej så länge!

2 kommentarer:

Elin sa...

Ge dig kvinna! Jocke har inte haft en tjej på 100 år, ni har er historia sedan gamalt tillbaka. Du försvann och han "blev kvar" och såklart så värderade han dig högt redan då! Varför, någonsin, dumma du, skulle han ens sätta sig i situationer som skulle innebära en förlust av dig, tjejen som han väntat på så länge, nu när han äntligen har dig!? Nej nej nej, de fjantar bara på, grabbigt och dampigt, lovar att de inte ens tar ordet tjej i sina munnar under hela helgen.. =) Tro på dig själv och OM du inte känner att du är stark nog så tro på det ni har!

Det här fixar du Jennie!
Tusen Puss

Jenny sa...

Tack snälla du!! :) Fast jag känner mig lite som karlsson på taket haha :D
Kraaaaam