torsdag 10 september 2009

Igår hade jag och J myskväll.
Jag slutade tidigare från jobbet och vi åkte hem och umgicks.
Vi satt på köksbordet och pratade, J åt matadormix och jag gjorde inte det.
Vi låg i sängen och kramades, höll om varandra och spelade Wow(ja, vi spelar Wow tillsammans nästan varje dag).
Vi åt middag (kycklingröra med pasta) och sedan hade vi mer kramkalas i sängen.

Vi tittade på Fråga Olle-dokumentären. Vi skrattade en hel del åt de så stolta porrskåidsarna.
En tjej förklarade så smart att man skulle ju inte ge sig in i branschen när man var för ung. Man skulle ju helst ha lite livserfarenhet först så man visste vad man gett sig in på. Denna flicka var då 23år (förkunnade dock myndigt att hon snart skulle bli 24) och hade tidigare jobbat med cum-shots på nätet. Jösses Amalia!
Vid 23års ålder hade jag ta mig tusan ingen livserfarenhet. Har ju knappt det nu och är snart 30, men hon hade det minsann i stora doser! Ja, men Hejja!

Kom i säng alldeles för sent. 01,00 tror jag klockan var innan jag släckt lampan och somnat på J´s arm.
Idag ska han åka till Falun och det värker i lilla Jennie-hjärtat.
Jag hoppas verklige han får roligt, men jag kommer ju sakna mig fördärvad.
Vi har inte sovit ifrån varandra sedan strax efter midsommar, men det ska nog gå bra det här med. Jag klarar två dagar.
Egoist som jag är så tror jag ändå det är värst för mig. Jag ska ju vara hemma(eller okej på fredag åker jag till L å ska krama kidsen och äta godis med L, men ändå).
Han ska ju faktiskt hitta på något roligt och det missunnar jag honom inte alls.
Jag tycker bara synd om mig själv(man får det ibland har jag hört).
Jag ska i alla fall klara av detta också. Ingen ångest vill jag dra på mig och jag har försökt att förklara att om jag antar ett udda beteende och inte hör av mig alls så är det bara för att jag inte själv ska bli sårad eller fara illa. Bättre då att han hör av sig när han har tid och möjlighet.
Man ska inte vara en needy bitch.
Är dock lite rädd för att jag kommer bomba hans mobil med sms om att jag saknar mig sjuk här hemma, men det får han ta om så blir fallet.

Nä, iväg med dig J och hejja mig!

Inga kommentarer: