torsdag 24 september 2009

Jag räknar faktiskt ner tills denna vecka är över.
Känns som huvudet är fyllt med vadd.
hittills har det varit någon form av kvällsaktivitet VARJE kväll och ingen av dem har varit träning(vilket känns illa). .
J fyllde ju som sagt 25 igår.
Det fick mig att minnas min 25års dag. Jag var i så psykiskt dåligt skick att jag inte ens orkade med kalas.
Mina älskade vänner hade ordnat en fest för mig i S.vall. Jag var så sjuk att min mamma fick köra mig, följa med mig in och ställa av mig på en stol.
Jag fick paket som jag minns att jag öppnade. Jag satt på min stol och försökte le. Mina vänner tog hand om mig och jag grät en skvätt.
Efter mindre än två timmar var mamma tvungen att hämta mig för då orkade jag inte mer. Hon fick komma in och hämta mig på samma stol som hon lämnat mig och köra mig hem.
Väl hemma väntade släkt som också ville gratta.
Jag öppnade paketen, tackade och sedan kröp jag ner i soffan och somnade på mammas knä. Jag fikade inte ens tillsammans med mina släktingar. Jag orkade inte.
Jag bad mamma tacka alla så mycket för att de brydde sig om mig sedan somnade jag och sov i 16timmar.
Det var min 25års dag. Förstörd på grund av en annan människa.
Man blir lite ledsen vid tanken. Jag som älskar att fylla år och tycker det är bland det bästa som finns.
Min förra födelsedag var i alla fall trevlig. Den fick jag fira hemma med vänner och familj.
Den kommande födelsedagen kommer nog bli fantastisk för den får jag fira med den finaste och underbaraste människan i världen.

Inga kommentarer: