söndag 6 september 2009

Igår var det kalas för min bror som fyllde 40 i veckan.
Vi samlades allihopa på haket i Byhåla och där hade vi abbonerat och skulle få mat och dryck.
Vi fick helstekt oxfilé med potatisgratäng. Gott som bara den.
Jag hade fått uppgiften som toastmaster och försökte hålla ångan upp med sång och prat.
Efter maten var det dags för tårta som jag tillverkat till min lilla bror.
Vi hade jätteroligt och skrattade, sjöng och dansade kvällen igenom.
Snygg-Ulf (som han kallar sig själv) vände vinylplattor a la 80´s hela kvällen. Såååå roligt!
Idag är jag mest trött, men i övrig pigg och rask.

Idag fyllde svärmor år så det blev middag och tårta,

Nu ska lilla Fanny sova hos oss och det går jättebra. Hon ska åka med mig till fritids imorgon och sedan sova här igen imorgon.

NU ska jag och J snart se en film, men känns som jag kommer somna snart.

Hej så länge!

Inga kommentarer: