fredag 23 maj 2008

Toasten var slut(ve och fasa) så det får bli en brunch istället.
Ska steka upp bacon och koka pasta. Blanda ihop detta med matlagningsgrädde och vitlök. Mummit värre.
Kanske inte så bra att kräma i sig en massa vitlök INNAN man går till jobbet, men äsch.
Barnen får stå ut med det idag.
Efter jobbet(och kanske lite på jobbet) ska jag fixa balfrisyr på G.
Det ska lockas och fixas.
Har inte så lång tid på mig så därför kanske hon får komma till jobbet så kan jag börja där.
Sedan hoppas jag att pappa Ö kommer och fikar med lilla M medan mamma L jobbar.
Nu ska jag laga mat sedan packa mig till jobbet lite tidigare.
Ska försöka träffa mig chef och prata lite om min lön. Inte nöjd alls!
Håll tummarna för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

nä vem fasen är nöjd med lönen...... löneök till hösten tack!