tisdag 27 maj 2008

Idag förlorade min Pussel sin pung.
Han var så liten och ynklig idag. Fick så ont i mitt hjärta när jag lämnade honom på sjukhuset.
Åkte hem till Ö och M. L var på jobbet.
Jag klädde M och Ö körde oss ner på stan. Där vandrade vi runt hela dagen. Gick in i diverse affärer som man vanligtvis inte springer in i.
När man åker till S.vall är är det oftast gallerian eller Birsta som gäller.
Denna dag gick jag in i alla andra heminredningsbutiker som jag kunde hitta. Det var superroligt.
Vid 12tiden vaknade M i sin vagn och var hungrig.
Vi stannade till och åt lite lunch innan vi mötte upp mamma L.
Vi köpte en stor mjukglass till efterrätt.
M skrek i högan sky om vi inte hade en sked med glass i munnen på honom hela tiden. Han har ett väsande ljud för sig när han protesterar. Nästan som en orm. Lilla gullungen.
Traskade runt i det fina vädret ett tag innan det var dags att åka och hämta hem lilla P.
Nu är han hemma igen punglös, Id-märkt och vaccinerad.

Inga kommentarer: