söndag 25 maj 2008

Morsdag idag!
Grattis alla mammor!

Igår var jag,L, Ö, M och deras kompis P och kikade på Rod Stewart. Eller tittade?? Vi lyssnade.
Stod utanför arenan och lyssnade, skrattade och hade det mysit. Vi pratade och Ö och P drack lite öl och wiskey.
Strax efter 23 gick vi hemåt. Stannade till på Max och köpte en burgare. Den var så äcklig. Bestämde mig för att aldrig äta på Max mer.
Imorse gick jag, L och M till Donken och köpte frukost. M fick pannkakor och jag fick mina älskade McToast!
Vi gick hem med M sedan drog jag och L till Birsta för att strosa i affärer.
Jag handlade ett par nya skor.
Superfina Fred Perry skor med rosa märke.
Jag hjärta dom.

När jag kom hem till byn igen lagade jag middag till min lilla mamma. Det blev grillad oxfile´med potatisgratäng, ugnsbakade morötter och bea-sås.
Till efterrätt blir det inlagda aprikoser med sockerkaka och grädde.
Då tycker jag att jag varit en snäll dotter på morsdag!

Inga kommentarer: